Naše služby a dodavatelé

Hlavní činností naší společnosti je poskytování služeb ve velmi vysoké kvalitě a na profesionální úrovni.

Naše služby

Možnost využití všech služeb v režimu náhradního plnění

Veřejné zakázky

  • Komplexní zpracování výběrového řízení elektronických tržištích
  • Transparentní proces výběru s ohledem na ekonomicky a organizačně nejvýhodnější způsob provedení výběrového řízení pro zadavatele.
  • Dbáme na kvalitní provedení a profesionální přístup ke každé zakázce
  • Spolehlivě a ve vysoké kvalitě plníme dlouhodobé služby i jednorázové zakázky
  • Odměna za odvedenou práci

Zajistíme pro Vás

  • Vyhledání zakázky na dostupných elektronických tržištích
  • Ověření všech dostupných informací a následné zpracování zakázky
  • Komunikaci se zadavatelem v případě nejasností
  • Podání veřejné zakázky

Veřejné zakázky

  • Komplexní zpracování výběrového řízení elektronických tržištích
  • Transparentní proces výběru s ohledem na ekonomicky a organizačně nejvýhodnější způsob provedení výběrového řízení pro zadavatele.
  • Dbáme na kvalitní provedení a profesionální přístup ke každé zakázce
  • Spolehlivě a ve vysoké kvalitě plníme dlouhodobé služby i jednorázové zakázky
  • Odměna za odvedenou práci

Zajistíme pro Vás

  • Vyhledání zakázky na dostupných elektronických tržištích
  • Ověření všech dostupných informací a následné zpracování zakázky
  • Komunikaci se zadavatelem v případě nejasností
  • Podání veřejné zakázky

Administrativní práce

  • Poskytujeme výhodné služby kompletní administrativní agendy (formou služby u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí našeho business centra)
  • Firmám ušetříme náklady na vlastní administrativní pracovníky
  • Dbáme na kvalitní provedení zadaných úkolů a na osobitý a profesionální přístup 
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Veškeré administrativní činnosti
  • Chod recepce
  • Kancelářské práce

Administrativní práce

  • Poskytujeme výhodné služby kompletní administrativní agendy (formou služby u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí našeho business centra)
  • Firmám ušetříme náklady na vlastní administrativní pracovníky
  • Dbáme na kvalitní provedení zadaných úkolů a na osobitý a profesionální přístup 
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Veškeré administrativní činnosti
  • Chod recepce
  • Kancelářské práce

CALL CENTRUM
(interní i externí)

  • Profesionální zajištění call centra, zákaznického centra i technické podpory
  • Moderní technologie, maximální efektivita, výhodné ceny
  • Firmám ušetříme náklady na zajištění vlastního call centra
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup
  • Naše call centrum je v nově zrekonstruovaných prostorách Business centra Zličín

Zajistíme pro Vás

  • Kompletní servis call centra 
  • Zákaznickou podporu
  • Technickou podporu
  • Oslovení cílové skupiny ze segmentu B2B nebo B2C

CALL CENTRUM
(interní i externí)

  • Profesionální zajištění call centra, zákaznického centra i technické podpory
  • Moderní technologie, maximální efektivita, výhodné ceny
  • Firmám ušetříme náklady na zajištění vlastního call centra
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup
  • Naše call centrum je v nově zrekonstruovaných prostorách Business centra Zličín

Zajistíme pro Vás

  • Kompletní servis call centra 
  • Zákaznickou podporu
  • Technickou podporu
  • Oslovení cílové skupiny ze segmentu B2B nebo B2C

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v našem call centru)

Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat. Pro tuto službu máme plně vybavené call centrum v nově zrekonstruovaných prostorách Bussines centra Zličín. 

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v našem call centru)

Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat. Pro tuto službu máme plně vybavené call centrum v nově zrekonstruovaných prostorách Bussines centra Zličín. 

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Digitalizace dokumentů

  • Převedení papírových formátů do digitální podoby (u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí naší firmy)
  • Jednorázová i pravidelná služba (u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí naší firmy)
  • Firmám ušetříme administrativní náklady)
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup

Zajistíme pro Vás

  • Kompletní digitalizaci firemních dokumentů
  • Digitalizaci všech formátů papírových dokumentů.
  • Archivaci dokumentů podle zásad GDPR

Digitalizace dokumentů

  • Převedení papírových formátů do digitální podoby (u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí naší firmy)
  • Jednorázová i pravidelná služba (u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí naší firmy)
  • Firmám ušetříme administrativní náklady)
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup

Zajistíme pro Vás

  • Kompletní digitalizaci firemních dokumentů
  • Digitalizaci všech formátů papírových dokumentů.
  • Archivaci dokumentů podle zásad GDPR
tvorba webu

Tvorba webových stránek

  • Poskytujeme výhodné služby v oblasti návrhů, vytvoření a úprav web stránek (formou služby u klienta, nebo v profesionálně vybaveném prostředí našeho business centra)
  • Vytvoříme nové stránky na míru dle přání klienta, nebo upravíme stávající stránky
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Návrh designu web stránek
  • Vytvoření web stránek
  • Administraci web stránek
  • Úpravy  – jednorázové i pravidelné
  • Grafické práce související s tvorbou webu

Podpora klientského servisu

  • Poskytujeme výhodné služby kompletní podpory klientského servisu s
  • Klientský servis pro firmy nebo e-shopy, včetně záznamů do CRM stránky
  • Dbáme na kvalitní provedení zadaných úkolů a na osobitý a profesionální přístup 
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Klientský servis pro firmy a e-shopy
  • Obsluhu zákaznické linky
  • Oslovení nových či stávajících zákazníků
  • Průzkumy a analýzy u zákazníků
  • gendu spojenou se systémem CRM

Podpora klientského servisu

  • Poskytujeme výhodné služby kompletní podpory klientského servisu s
  • Klientský servis pro firmy nebo e-shopy, včetně záznamů do CRM stránky
  • Dbáme na kvalitní provedení zadaných úkolů a na osobitý a profesionální přístup 
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Klientský servis pro firmy a e-shopy
  • Obsluhu zákaznické linky
  • Oslovení nových či stávajících zákazníků
  • Průzkumy a analýzy u zákazníků
  • gendu spojenou se systémem CRM

Event asistentka

  • Poskytujeme služby kompletní organizace eventů, firemních a společenských akcí
  • Příprava školení, porad, nebo teambuildingu
  •  Firmám ušetříme náklady na vlastní administrativní či marketingové pracovníky
  • Dbáme na kvalitní provedení služby a profesionální přístup
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Veškerou organizaci akcí
  • Catering
  • Doprovodné služby
  • Administrativní a grafické služby

Podpora klientského servisu

  • Poskytujeme výhodné služby kompletní podpory klientského servisu s
  • Klientský servis pro firmy nebo e-shopy, včetně záznamů do CRM stránky
  • Dbáme na kvalitní provedení zadaných úkolů a na osobitý a profesionální přístup 
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Klientský servis pro firmy a e-shopy
  • Obsluhu zákaznické linky
  • Oslovení nových či stávajících zákazníků
  • Průzkumy a analýzy u zákazníků
  • gendu spojenou se systémem CRM

Recepce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Recepce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Úklidové práce, čisticí a hygienické pomůcky

  • Úklidové služby poskytujeme s kvalitou již od roku 2009
  • Naše úklidové služby na základě vaší objednávky a přání poskytneme po celé Praze.
  • Dbáme na kvalitní provedení úklidů a osobitý přístup ke každé zakázce
  • Spolehlivě a ve vysoké kvalitě plníme dlouhodobé zakázky i jednorázové služby
  • Jsme pojištěni proti škodám

Zajistíme pro Vás

  • Úklid firemních prostor a restauračních zařízení
  • Generální i pravidelný úklid vašich kancelářských prostor 
  • Mytí oken a výloh

Úklidové práce, čisticí a hygienické pomůcky

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 1 dne (která není klientovi účtována), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Naši dodavatelé

Kancelářské potřeby a nábytek

Nabízíme nejširší sortiment kancelářských potřeb od těch nejrenomovanějších dodavatelů. Díky spolehlivému a rychlému dodacímu procesu máme spokojené klienty z řad státní správy a největších firem komerční sféry po celé republice, kteří rozumně využili tuto divizi naší společnosti. Jedná se o oblíbenou formu náhradního plnění.

Díky razantnímu vývoji a restrukturalizaci kvalitně a spolehlivě plníme požadavky našich zákazníků a neustále udržujeme krok se současnými obchodními trendy.

Jsme ideálním partnerem pro řešení moderních kanceláří, konferenčních i veřejných prostor. Poskytujeme špičkové a komplexní služby a řešení v oblasti realizace administrativních i bytových interiérů.

 

Kancelářské potřeby a nábytek

Nabízíme nejširší sortiment kancelářských potřeb od těch nejrenomovanějších dodavatelů. Díky spolehlivému a rychlému dodacímu procesu máme spokojené klienty z řad státní správy a největších firem komerční sféry po celé republice, kteří rozumně využili tuto divizi naší společnosti. Jedná se o oblíbenou formu náhradního plnění.

Díky razantnímu vývoji a restrukturalizaci kvalitně a spolehlivě plníme požadavky našich zákazníků a neustále udržujeme krok se současnými obchodními trendy.

Jsme ideálním partnerem pro řešení moderních kanceláří, konferenčních i veřejných prostor. Poskytujeme špičkové a komplexní služby a řešení v oblasti realizace administrativních i bytových interiérů.

 

ICT prodej a služby

Divize ICT se zabývá komplexním portfoliem od dodávek výpočetní techniky (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN), přes dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atd.), až po služby spojené s ICT (jako například konzultace, analýzy procesů a IT atp.).


Divizi ICT rozdělujeme na tyto části:

  • Dodávky HW (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN).
  • Dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atp.).
  • Zakázkový vývoj aplikací na míru (technologie Microsoft, ale i Open Source  produkty).
  • Služby ICT (systémová integrace, Project management, analýzy procesů a IT).

ICT prodej a služby

Divize ICT se zabývá komplexním portfoliem od dodávek výpočetní techniky (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN), přes dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atd.), až po služby spojené s ICT (jako například konzultace, analýzy procesů a IT atp.).


Divizi ICT rozdělujeme na tyto části:

  • Dodávky HW (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN).
  • Dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atp.).
  • Zakázkový vývoj aplikací na míru (technologie Microsoft, ale i Open Source  produkty).
  • Služby ICT (systémová integrace, Project management, analýzy procesů a IT).