Naše služby a dodavatelé

Hlavní činností naší společnosti je poskytování služeb ve velmi vysoké kvalitě a na profesionální úrovni.

Naše služby

Veřejné zakázky

Výběrové řízení jsme schopni dodat na klíč ve velmi krátkých dodacích lhůtách, díky zkušenému týmu pracovníků. Naším společným cílem je zajištění transparentního nediskriminačního procesu výběru s ohledem na ekonomicky a organizačně nejvýhodnější způsob provedení výběrového řízení pro zadavatele.

  • Vyhledání zakázky na dostupných elektronických tržištích
  • Zjištění všech dostupných informací a následné zpracování zakázky
  • Komunikace se zadavatelem v případě nejasností
  • Podání veřejné zakázky
  • Odměna za odvedenou práci

Veřejné zakázky

Výběrové řízení jsme schopni dodat na klíč ve velmi krátkých dodacích lhůtách, díky zkušenému týmu pracovníků. Naším společným cílem je zajištění transparentního nediskriminačního procesu výběru s ohledem na ekonomicky a organizačně nejvýhodnější způsob provedení výběrového řízení pro zadavatele.

  • Vyhledání zakázky na dostupných elektronických tržištích
  • Zjištění všech dostupných informací a následné zpracování zakázky
  • Komunikace se zadavatelem v případě nejasností
  • Podání veřejné zakázky
  • Odměna za odvedenou práci

Administrativní práce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnu vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Administrativní práce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnu vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v prostorách klienta)

 

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 1 dne (která není klientovi účtována), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v prostorách klienta)

 

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 1 dne (která není klientovi účtována), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v našem call centru)

Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat. Pro tuto službu máme plně vybavené call centrum v nově zrekonstruovaných prostorách Bussines centra Zličín. 

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

SLUŽBA - CALL CENTRUM (poskytována v našem call centru)

Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění. Kandidáta také seznámíme s produkty, kterých se volání bude týkat. Pro tuto službu máme plně vybavené call centrum v nově zrekonstruovaných prostorách Bussines centra Zličín. 

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Digitalizace dokumentů

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) S vhodnými uchazeči o zaměstnání prodiskutujeme náplň pracovní činnosti a přistoupíme k realizaci zakázky. Postupujeme dle jasných pokynů zadavatele. Zakázku zpracováváme v našich nových prostorách na Zličíně, kde máme k dispozici moderní výpočetní technologie včetně vysokorychlostních scanerů.

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Digitalizace dokumentů

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) S vhodnými uchazeči o zaměstnání prodiskutujeme náplň pracovní činnosti a přistoupíme k realizaci zakázky. Postupujeme dle jasných pokynů zadavatele. Zakázku zpracováváme v našich nových prostorách na Zličíně, kde máme k dispozici moderní výpočetní technologie včetně vysokorychlostních scanerů.

3) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností.

4) V případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Recepce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Recepce

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 2/3 dnů (které nejsou klientovi účtovány), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Úklidové práce, čisticí a hygienické pomůcky

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 1 dne (která není klientovi účtována), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Úklidové práce, čisticí a hygienické pomůcky

1) Na základě přání klienta vybereme během dvou týdnů vhodného kandidáta pro požadované pracovní místo.

2) Vybraný kandidát bude proškolen a bude mít absolvované zákonem stanovené náležitosti (BOZP, GDPR, lékařská prohlídka), aby maximálně splňoval předpoklady pro výkon pracovní činnosti i přes své zdravotní znevýhodnění.

3) Proškoleného kandidáta seznámíme s vedoucím, s pracovním místem, s náplní práce a s pracovní dobou.

4) Každý uchazeč o zaměstnání zůstává vždy zaměstnancem společnosti Enttiva s.r.o., proto jsou veškeré náklady na zaměstnance hrazeny naší společností. Klient dodá pouze pracovní oděv či obuv v případě jednotného oblečení na pracovišti.

5) Po zkušební době 1 dne (která není klientovi účtována), a v případě spokojenosti klienta, může dojít k podpisu pracovní smlouvy a k vyřešení veškeré nutné administrativy. Zaměstnance poskytujeme formou služby v režimu náhradního plnění.

Naši dodavatelé

Kancelářské potřeby a nábytek

Nabízíme nejširší sortiment kancelářských potřeb od těch nejrenomovanějších dodavatelů. Díky spolehlivému a rychlému dodacímu procesu máme spokojené klienty z řad státní správy a největších firem komerční sféry po celé republice, kteří rozumně využili tuto divizi naší společnosti. Jedná se o oblíbenou formu náhradního plnění.

Díky razantnímu vývoji a restrukturalizaci kvalitně a spolehlivě plníme požadavky našich zákazníků a neustále udržujeme krok se současnými obchodními trendy.

Jsme ideálním partnerem pro řešení moderních kanceláří, konferenčních i veřejných prostor. Poskytujeme špičkové a komplexní služby a řešení v oblasti realizace administrativních i bytových interiérů.

 

Kancelářské potřeby a nábytek

Nabízíme nejširší sortiment kancelářských potřeb od těch nejrenomovanějších dodavatelů. Díky spolehlivému a rychlému dodacímu procesu máme spokojené klienty z řad státní správy a největších firem komerční sféry po celé republice, kteří rozumně využili tuto divizi naší společnosti. Jedná se o oblíbenou formu náhradního plnění.

Díky razantnímu vývoji a restrukturalizaci kvalitně a spolehlivě plníme požadavky našich zákazníků a neustále udržujeme krok se současnými obchodními trendy.

Jsme ideálním partnerem pro řešení moderních kanceláří, konferenčních i veřejných prostor. Poskytujeme špičkové a komplexní služby a řešení v oblasti realizace administrativních i bytových interiérů.

 

ICT prodej a služby

Divize ICT se zabývá komplexním portfoliem od dodávek výpočetní techniky (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN), přes dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atd.), až po služby spojené s ICT (jako například konzultace, analýzy procesů a IT atp.).


Divizi ICT rozdělujeme na tyto části:

  • Dodávky HW (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN).
  • Dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atp.).
  • Zakázkový vývoj aplikací na míru (technologie Microsoft, ale i Open Source  produkty).
  • Služby ICT (systémová integrace, Project management, analýzy procesů a IT).

ICT prodej a služby

Divize ICT se zabývá komplexním portfoliem od dodávek výpočetní techniky (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN), přes dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atd.), až po služby spojené s ICT (jako například konzultace, analýzy procesů a IT atp.).


Divizi ICT rozdělujeme na tyto části:

  • Dodávky HW (pracovní stanice, notebooky, servery, tiskárny, aktivní síťové prvky LAN).
  • Dodávky SW (Microsoft, Adobe, Oracle atp.).
  • Zakázkový vývoj aplikací na míru (technologie Microsoft, ale i Open Source  produkty).
  • Služby ICT (systémová integrace, Project management, analýzy procesů a IT).
Close Menu